Każdy przedsiębiorca prowadzący swoją działalność zobowiązany jest do prowadzenia księgowości tak aby urząd skarbowy wiedział, gdzie, z kim i za ile dokonujemy transakcji i czy odpowiedni podatek odprowadzamy od całej transakcji. Księgowość oraz prawidłowe rozliczanie transakcji tak aby nie budziły one wątpliwości urzędu skarbowego należą do obowiązków księgowej lub biura rachunkowego. Księgowa prowadząca w firmie księgi handlowe musi posiadać ubezpieczenie od każdej zaksięgowanej/rozliczonej przez nią operacji. Ponosi bowiem pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia wątpliwości urzędu skarbowego. Takie same ubezpieczenie posiada biuro rachunkowe dlatego też jest to rozwiązanie korzystne dla wielu przedsiębiorców. Właściciele bowiem wolą powierzać realizację usług księgowych osobom, które znają się na temacie tak aby wyeliminować ryzyko wystąpienia błędu i poniesienia kosztownych kar nałożonych przez kontrole urzędu skarbowego. W Piekarach Śląskich możemy znaleźć bogatą ofertę usług realizowanych przez biura rachunkowe w korzystnych dla przedsiębiorcy cenach. „Biuro rachunkowe Piekary Śląskie” gwarantuje bezpieczeństwo rozliczeniowe przedsiębiorstwa.